ارائه جدیدترین دستاوردهای صنعتی تولیدی کشور در نمایشگاه صنعت استان مرکزی

خبرآنی/مرکزی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: جدیدترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی کشور در نمایشگاه صنعت استان مرکزی ارائه می شود.

علی جودکی در گفت و گو با خبرآنی، با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۳۰ آبان تا سوم آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی فضای نمایشگاه را ۱۵ هزار مترمربع در قالب ۱۰ هزار مترمربع فضای بسته و ۵ هزار مترمربع فضای باز دانست و گفت: این نمایشگاه با حضور واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی استان مرکزی و کشور و با شعار "بزرگترین گردهمایی اقتصادی در پایتخت صنعتی استان مرکزی" دایر می شود.

جودکی بیان کرد: حضور صنایع بزرگ مانند ایرالکو، ماشین سازی، هپکو، آذراب، پالایشگاه و پتروشیمی و ... در کنار سایر صنایع کوچک و متوسط بر غنای این نمایشگاه افزوده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی حضور صنایع و شرکت های بزرگ و کوچک از استان های آذریجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و البرز در این نمایشگاه، گفت: تا به امروز بیش از ۷۰ واحد صنعتی در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند، همچنین شرکت شهرک های صنعتی نیز به عنوان حامی صنایع کوچک، بودجه قابل قبولی به عنوان یارانه برای حضور شرکت های صنعتی کوچک در نمایشگاه در نظر گرفته است.

مدیرکل صمت استان مرکزی، دعوت از مقامات کشوری، سفرای کشورهای مختلف و هیئات تجاری داخلی و خارج با هماهنگی اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی اراک را از دیگر فعالیت های انجام شده در راستای غنای بیشتر این نمایشگاه برشمرد.

جودکی گفت: در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی، سمینار و دوره های آموزشی مرتبط با نیازهای صنعتگران نیز ترتیب داده شده است، همچنین در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی و سایر استان های کشور به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.