آغاز بازی‌های پان آمریکن در سانتیاگو؛ اسنایدر، ریچاردز و میسون روی تشک می‌روند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، بازی‌های پان آمریکن از امروز، اول نوامبر (10 آبان) در سانیتاگوی شیلی در اوزان المپیکی آغاز شد که کشتی آمریکا با 17 کشتی‌گیر شامل 6 آزادکار، 6 کشتی زنان و 5 فرنگی‌کار در این رقابت‌ها حاضر شده است.

تیم ملی کشتی آزاد آمریکا مهم‌ترین و مدعی‌ترین تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌هاست که قطعا بیشترین مدال را از آن خود خواهد کرد. این رقابت‌ها تا چهارم نوامبر ادامه دارد. کایل اسنایدر قهرمان المپیک 2016 ریو و دارنده سه نشان طلای جهانی که مجموعا دو مدال طلا و نقره المپیک و 7 مدال جهانی در کارنامه دارد، بعد از ناکامی در بلگراد از رسیدن به مدال طلا و کسب نشان برنز جهانی، شاخص‌ترین و عنوان‌دار ترین کشتی‌گیر آمریکاست که در این بازی‌ها حضور دارد.

علاوه بر اسنایدر، پاریس میسون که به جای گیبل استیوسون نماینده سنگین‌وزن آمریکا در مسابقات جهانی صربستان بود و در اولین جهانی‌اش موفق به کسب مدال برنز جهان شد، دیگر کشتی‌گیر شاخص این کشور در بازی‌های پان آمریکن محسوب می‌شود.

همچنین زین ریچاردز نماینده 57 کیلوگرم آمریکا در مسابقات جهانی بلگراد، که با شکست توماس گیلمان به عضویت تیم ملی این کشور درآمد سومین کشتی‌گیر شاخصی است که به شیلی رفته است.

ناهشون کریت که در وزن 61 کیلوگرم فاینال ایکس مغلوب ویتالی آروجا شد در 65 کیلوگرم، تایلر برگر و مارک هال نیز در 74 و 86 کیلوگرم به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

برگر نیز در وزن 70 کیلوگرم فاینال ایکس به زین رترفورد باخته بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.