صحت عمل پلیس و رد رشوه صد میلیونی قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سرهنگ پیام کاویانی، رییس سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در پی چندین فقره تیراندازی توسط عده‌ای از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که منجر به تخریب خودرو و جراحت تعدادی از شهروندان در شرق تهران شده بود، پرونده‌ای در پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران تشکیل شد و بلافاصله رسیدگی به این موضوع و دستگیری عاملان آن آغاز شد.

وی افزود: متهمان این پرونده که به مدت یک هفته متواری بودند در نهایت با تلاش‌های مأموران پلیس در حوالی تهرانپارس شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، ۷ نفر از قاچاقچیان موامخدر به همراه آلات و ادوات جرم و مقادیر قبال توجهی از سلاح و مواد مخدر دستگیر و تمامی این افراد برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در حین عملیات دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده برای فرار از روند قانونی مبلغ یک میلیارد ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مأموران پلیس پیشنهاد داد، گفت: متهم با صحت عمل مأموران پلیس مواجه شد و تمامی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کاویانی در پایان از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

منبع : مهر
برچسب ها :

میلیونی قاچاقچی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.