مخالفت هیات دولت با پیشنهاد معاونت امور زنان رئیس جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هیئت وزیران با برگزاری گردهمایی بین المللی اقتصاد سبز با تاکید بر نقش زنان و معیشت پایدار در منطقه اکو و کارگاه آموزشی اقتصاد سبز در چارچوب ریو +۲۰ برای زنان موافقت نکرد.

به گزارش مهر، هیئت وزیران با برگزاری گردهمایی بین المللی اقتصاد سبز با تاکید بر نقش زنان و معیشت پایدار در منطقه اکو و کارگاه آموزشی اقتصاد سبز در چارچوب ریو +۲۰ برای زنان موافقت نکرد.

پیشنهاد معاونت امور زنان و خانواده راجع به برگزاری گردهمایی بین المللی اقتصاد سبز با تاکید بر نقش زنان و معیشت پایدار در منطقه اکو و کارگاه آموزشی اقتصاد سبز در چارچوب ریو +۲۰ برای زنان در جلسه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷هیئت وزیران مطرح و مورد موافقت قرار نگرفت.

پیش از این، پیشنهاد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کمیسیون فرهنگی دفتر هیئت دولت مطرح و بررسی و برای تصویب نهایی به هیئت وزیران ارسال شد که در نهایت برگزاری آن مورد موافقت قرار نگرفت.

به گزارش مهر، ریو+۲۰ شکل کوتاه شده کنفرانس سازمان ملل متحد درباره توسعه پایدار است که از سال ۱۹۹۲ در شهر ریودژانیرو برزیل آغاز به کار کرده است و اهدافی ۲۱ گانه را برای دستیابی به توسعه پایدار در قرن ۲۱ دنبال می کند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.