تریبون آزاد دانشجویی درباره جنگ غزه در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، دانشجویان و اساتید دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با برگزاری تریبون آزاد دانشجویی، حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

در تریبون آزاد دانشجویی این دانشگاه که با عنوان "فلسطین، کربلا شد"  دانشجویان با بیان سخنانی به مطرح کردن برخی از شبهه ها در خصوص مسئله فلسطین پرداختند و برخی دیگر از دانشجویان به سوالات و شبهه های مطرح شده پاسخ دادند.

 تاثیر عملکرد جریان مقاومت در نظم نوین جهانی نیز توسط دانشجویان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

دانشجویان بسیجی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، همچنین سکوت عجیب سلبریتی های ایرانی را در مقایسه با واکنش سلبریتی های دور از انتظار از سرزمین های اروپا و آمریکا، محکوم و به عنوان مطالبه ای عمومی، دانشگاهیان و تمام مردم ایران را به پرسشگری از هنرمندان در خصوص مواضعشان از شرایط اخیر فلسطین فراخواندند. از نظر آنها بی طرفی در قضیه فلسطین بی  تفاوتی به مقام انسانیت معنا می شود.

از جمله نکات قابل توجه در این تریبون دانشجویی، مخابره پیام سه زبانه فارسی، عربی و عبری بی واسطه با رژیم غاصب صهیونیست با رمز "هشدار!" بود که به این واسطه به آن قوم ستمگر اطمینان دادند که "فلسطین، مظلوم نمی مانَد"!

یکی از دانشجویان در واکنش به حصر غزه به واسطه مرز کشورهای مسلمان از جمله مصر و اردن و همچنین خطاب به حکام عرب، صراحتا اعلام کرد: "نکند دیگر بر علی اصغر حسین (ع)گریه کنید؛ حال آنکه علی اصغرها را در پیش چشمانتان سر می برند و دم نمی زنید"!

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.