فرآیند آموزش در مدارس زنجان بدون کوچکترین مشکل درحال پیگیری است

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، علی اسماعیلی روز یکشنبه گفت: حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در یکی از هنرستان‌های شهر زنجان به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شد که تیم‌های ارزیاب بلافاصله در محل حاضر شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این باره گفت: بلافاصله بعد از دریافت گزارش توسط اداره کل آموزش و پرورش، تیم‌های ارزیاب در محل حاضر شده و به بررسی دقیق موارد و اتفاقات پرداختند. کمی بعد با تلاش عوامل حاضر در صحنه آرامش به محیط مدرسه بازگشت و فضا تحت کنترل کامل عوامل مدرسه قرار گرفت.

اسماعیلی در ادامه به تشریح وضعیت سلامتی دانش آموزان پرداخت و گفت: حال بیشتر دانش آموزان مساعد بود و نیازی به اقدامات پزشکی و درمانی نداشتند اما تعدادی از دانش آموزان به دلیل ایجاد هیجان بالا دچار استرس و ناراحتی شده بودند که در کوتاه‌ترین زمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: اغلب دانش آموزان پس از انجام معاینات درمانی سرپایی به دلیل نبود هیچ‌گونه مشکل جسمی ترخیص شده و به منازل خود بازگشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: علل و عوامل وقوع رخداد در حال بررسی است و نتایج به سمع و نظر مردم استان خواهد رسید و در حال حاضر فرآیند آموزش در مدارس استان بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال پیگیری است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.