انجام ۱۰ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان و معتادان دستگیر شدند

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح یکشنبه در گفت‌وگو با سرویس‌خبریان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: کشف مرغ و ماهی زنده فاقد مجوز، دستگیری سارقان، جمع آوری پاتوق معتادان، کشف محموله سیگار، لاستیک و لوازم خانگی قاچاق و جلوگیری از انتقال حشیش از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه از بین مأموریت‌ها دو مورد حوزه دامپزشکی و محدوده کشفیات سرخه است، افزود: روز گذشته یک هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون باری کشف و راننده دستگیر شد و طی خبر دیگر در بازرسی دو کامیون باری یخچال دار سه تن و ۶۵۰ کیلوگرم ماهی زنده به ارزش شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و دو راننده دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه سه رویداد در موضوعات قاچاق کالا است، ابراز داشت: کشف یک هزار و ۲۰۰ لاستیک سبک و سنگین و ۳۸۸ کمپوت آناناس به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شاهرود، کشف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون لوازم خانگی و کشف محموله دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون لوازم خانگی قاچاق در سرخه مهمترین رویدادهای حوزه قاچاق را در بر دارد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه دو رویداد در حوزه دستگیری معتادان بوده است، تصریح کرد: طرح فتح در گرمسار به اجرا درآمد و طی آن هشت پاتوق جمع آوری و ۱۹ معتاد به مراکز بازپروری تحویل و همچنین در اجرای طرح فتح سه ارازل و اوباش به همراه ۳۲ معتاد مواد مخدر در سمنان دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه در اجرای طرح فتح پنج سارق دستگیر و هفت فقره سرقت در مهدی‌شهر کشف شد، افزود: دو موتور سیکلت قاچاق کشف و چهار نفر دستگیر و ۱۱ خودرو توقیف شدند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.