صفرزاده: به خاطر این طلا خیلی چیز‌ها را از دست دادم/ قول می‌دهم در پارالمپیک بهترینِ خودم باشم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، هاجر صفرزاده پس از کسب مدال خوشرنگ طلای 200 متر زنان کلاس T11 بازی پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: خیلی خوشحالم چون بعد از پنج سال تلاش و تمرین کردن توانستم این طلا را به دست بیاورم. در این سال‌ها خیلی چیزها را از دست دادم و خیلی آسیب‌ها دیدم. با این طلا به نظر من می‌ارزید که آن سختی‌ها را کشیدم، اما خوشحالم چرا که خیلی تلاش کردم و نتیجه آن را دیدم. از صمیم قلبم خدا را شکر می‌کنم. از مربی‌ام و خانواده‌ام که صبوری کردند و در این مسیر کنارم بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در دوی 400 متر هم این مدال را تکرار کنم. خدا را شاکرم که نقره دوره قبلم را تبدیل به طلا کردم.

صفرزاده در پاسخ به این پرسش که چرا با همراه در این ماده ندویده است، گفت: در کلاسی که در آن حضور داشتم، می‌توانستم همراه داشته باشم اما ترجیح دادم که تنها بدوم چرا که این اجازه داده می‌شود که بدون همراه باشم.

وی در مورد شکستن رکورد بازی‌های پاراآسیایی نیز تصریح کرد: تقریباً حدود یک ثانیه و چند صدم ثانیه از رکورد قبلی بهتر دویدم و واقعاً به خودم افتخار می‌کنم.

دارنده نشان طلای دوی 200 متر بازی‌های پاراآسیایی هانگژو همچنین در مورد برنامه‌اش برای بازی‌های پارالمپیک خاطر نشان کرد: صد درصد هدفم حضور در بازی‌های پارالمپیک و روی سکو رفتن است. مطمئنم و این قول را می‌دهم که در پاریس بهترین خودم باشم.

صفرزاده در پایان گفت: مدالم را به خانواده‌ام، مربی‌ام، مردم ایران و خودم تقدیم می‌کنم. از خود تعریف کردن نیست، اما من خیلی دختر صبوری هستم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.