۲۵۰۰ نفر در خوزستان تحت پوشش طرح‌های ایمنی جاده‌ای قرار گرفتند

خبرآنی/خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تحت پوشش قرار گرفتن ۲۵۰۰ نفر در طرح‌های ایمنی جاده‌ای استان خبر داد.

فواد غزیعلی در گفت و گو با خبرآنی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰۰ نفر در استان تحت پوشش طرح‌های ایمنی راکبین ادوات کشاورزی، وانت بارها، راکبین موتورسیکلت، دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها و عابران پیاده قرار گرفتند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار از دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان آموزه‌های ایمنی را فرا گرفته و اقلام آموزشی با محتوای ایمنی جاده‌ای را دریافت کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی یک هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگان ادوات کشاورزی، وانت بار و راکبین موتورسیکلت نسبت به نصب برچسب شبرنگ برای آشکارسازی یک هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه خود اقدام کردند.

غزیعلی با تاکید بر تلاش برای ارتقای ایمنی راه و و اجرای طرح‌های ایمنی در محورهای خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰۰ عدد کلاه ایمنی میان راکبین موتورسیکلت استان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.