چرا دراکسلر زمین بازی را ترک کرد؟

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم فوتبال الاهلی شنبه شب در هفته ششم لیگ ستارگان قطر در حالی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میهمانش قطر اس‌سی شد که در دقایق پایانی این بازی اتفاق عجیبی افتاد. یولیان دراکسلر در دقایق پایانی این بازی در حالی که به نظر مصدومیتی نداشت و سرمربی الاهلی هم دیگر حق تعویضی نداشت، ناگهان زمین بازی را ترک کرد که این باعث تعجب همه شده است. باشگاه الاهلی قطر بیانیه‌ای در این باره منتشر نکرده اما شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان مدعی شد؛ گفته می شود دارکسلر 30 ساله از مشکلات گوارشی رنج می‌برده و به همین خاطر از زمین بیرون رفت و کمی بعد به زمین بازگشت.

بال آلمانی تیم الاهلی در این بازی در آغاز نیمه دوم وارد زمین شد و در حالی که تیمش 3 بر صفر در نتیجه عقب بود، با گلزنی در دقایق 62 و 66 موفق شد دو گل خورده را جبران کند، اما در نهایت با گلی که در دقیقه 90 دریافت کردند، با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند.

این البته اولین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد و در بازی اخیر بارسلونا مقابل پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، لامین یامال مهاجم 16 ساله کاتالان‌ها در دقیقه 71 به شکلی عجیب غیبش زد و بارسا در حدود 10 دقیقه 10 نفره بازی کرد. بعد از بازی ژاوی هرناندس سرمربی بارسا اما فاش کرد که این بازیکن به دلیل درد معده زمین بازی را ترک کرده بود.

در فیلم زیر لحظه خروج دراکسلر از زمین را می‌توانید ببینید:

.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

دراکسلر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.