سواری تویوتا جان عابر پیاده را گرفت

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سرهنگ رابعه جوانبخت افزود: ساعت ۰۹:۲۰ روز گذشته در مسیر جنوب به شمال خیابان پاک نژاد بالاتر از سرو یک دستگاه سواری تویوتا با عابر حدوداً ۷۰ ساله به شدت برخورد می‌کند که در این حادثه متأسفانه این عابر در محل حادثه فوت می‌کند.

وی گفت: بلافاصله تیم‌های منطقه ۲ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل تصادف پرداختند.

وی افزود: این حادثه در حالی اتفاق افتاد که دقیقاً این عابر در فاصله‌ای خیلی کم از پل عابر پیاده در حال تردد به سمت دیگر خیابان بوده و تمامی مسیر وسط راه نیز توسط حفاظ و نرده‌ها محفوظ و مسدود شده بود تا عابرین پیاده از آن تردد و عبور نکنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این تصادف در لاین سه یعنی خط سرعت روی داده یعنی این عابر بی احتیاط تا لاین سه هم پیش رفته و به پل عابر پیاده هیچ توجهی نداشته که خود این موضوع بسی جای سوال دارد؟

وی از عابرین پیاده خواست، چنانچه قصد تردد از عرض معابر را دارند حتماً از پل‌های عابر پیاده حتی اگر در فاصله‌ای دورتر هم می‌باشد استفاده و هرگز عرض خیابان را انتخاب ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

منبع : مهر
برچسب ها :

سواری تویوتا پیاده

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.