درآمد گمرک فریدونکنار به ۶۱۰ میلیارد ریال رسید

خبرآنی/مازندران مدیر گمرک فریدونکنار با اعلام رشد ۹۶ درصدی درآمد طی ۶ ماهه نخست سال جاری از کسب درآمد وصول شده ۶۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرآنی به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات مازندران ، یوسف ابراهیمی گفت: طی نیمه نخست سال جاری، درآمد وصولی گمرک فریدونکنار با رشد ۹۶ درصدی از ۶۱۰ میلیارد و۷۵۱ میلیون ریال گذشت.

وی با اشاره به صادرات کالا از گمرک فریدونکنار افزود: طی همین مدت صادرات از این گمرک بالغ بر ۲۱ هزار تن کالا به ارزش ۳ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی و ارزشی بیش از ۱۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر گمرک فریدونکنار تصریح کرد: کالاهای صادر شده از این گمرک شامل مبلمان، فرش و موکت کف خودرو، مواد پلاستیکی و سیمان بوده که به کشورهای روسیه، پاکستان،عراق، ترکیه،بحرین، امارات  صادر شده است.

این مسئول با اشاره به واردات ۱۲۸ هزار تن کالا به ارزش ۶۷ میلیون و ۳۲۶ هزار دلار از گمرک فریدونکنار، کشورهای مبدا کالاهای وارداتی را امارات، چین، هلند، ترکیه، روسیه، هند و عمان خواند و بیان کرد: عمده‌ترین کالاهای وارده شده طی نیم سال نخست امسال شامل جو، وسایل برقی، مواد پلاستیکی و غیره بوده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.