راستینه: طوفان الاقصی ابهت و هیمنه اسرائیل را درهم شکست

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت، اظهار داشت: حرکت طوفان الاقصی ابهت و اقتدار صهیونیست‌ها را فرو ریخت و سبب شد که بعد از چندین سال کشته های فراوانی داشته باشند که به گفته خودشان حدود 400 کشته و بیش از 1100 زخمی و بیش از 100 اسیر تاکنون داشتند.

وی افزود: اشغالگری و هتک حرمت به مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها سبب شده است تا خشم فلسطینی ها زیاد شود از این رو عملیات طوفان الاقصی نمایان خشم چندین ساله فلسطینی ها است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه طوفان الاقصی ثابت کرد که خانه عنکبوت سست تر از این حرف هاست، گفت: صحبت های رهبری مبنی بر اینکه کشور فلسطین به دست خود مردم فلسطین آزاد خواهد شد امروز این صحبت ها در حال اتفاق افتادن است و مشاهده می‌کنید که مردم فلسطین امروز در حال آزاد کردن سرزمین اشغال شده خود هستند.

راستینه تصریح کرد: حرکت فلسطینی ها چند جنبه مهم دارد؛ یک مورد آن این است که دیگر دوران زورگویی و بزن و در رو تمام شده است و صهیونیست ها باید تاوان اقدامات خود را بدهند و دیگر نمی توانند با زور کاری را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.