دعوت تحکیم وحدت از مردم جهان برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه ضمن اعلام حمایت از مجاهدان مبارز جبهه مقاومت، بمباران دانشگاه اسلامی غزه و سایر جنایاتی که توسط رژیم نامشروع و نژادپرست صهیونیست در حق مردم مظلوم فلسطین روا می دارد را محکوم کرده و آزادگان جهان را برای محکوم کردن این عمل غیر انسانی شیاطین و قدرتهای استکباری دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

امروز مردم مظلوم فلسطین زیر بمباران جنون آمیز و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی هستند و این قصه پرغصه‌ 75 سال اشغال این سرزمین است و هرگاه صهیونیست ها در میدان نبرد و در مقابل عزم استوار جوانان غیور فلسطین مستأصل می شوند به کشتار مردم بی پناه و کودکان و سالخوردگان روی می آورند.

دولت غاصب اسرائیل پس از ارتکاب جنایاتی همچون هدف قرار دادن غیرنظامیان به ویژه کودکان، استفاده از تسلیحات ممنوعه مانند بمب‌های فسفری و تشدید محاصره غزه و بستن آب، برق و گاز به روی مردم و هدف قرار دادن منازل مسکونی، مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس به صورت کور، در تازه ترین اقدام خود، دانشگاه اسلامی غزه را مورد بمباران قرار داده است. این در حالی است که از ابتدای آغاز جنگ غزه، ارتش رژیم صهیونیستی حملات متعددی را علیه مراکز درمانی و آموزشی صورت داده است.

سردمداران این رژیم جعلی با اتکا به خوی ددمنشانه خود تا حدی پیشروی می‌کنند که دیگر مراکز آموزشی و تحصیلی را هم مورد هدف سلاح های خود قرار داده و ویران می‌کنند تا مبادا در آینده نسلی تربیت شود که  موجودیت صهیونیست را تهدید کند.

این اقدامات رژیم صهیونسیتی نقض اصول حقوقی همچون اصل تفکیک و اصل حمایت از غیر نظامیان محسوب میشود که البته برای آنها تنها چیزی که اهمیت ندارد حقوق بشر است چرا کـه این رژیم از سال ها پیش قانـون جنـگل را بــه عرصه بیــن الملــل کشــانده.

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ضمن اعلام حمایت از همه مستضعفان به پا خواسته در سراسر جهان و در رأس آنان مجاهدان مبارز جبهه مقاومت، بمباران دانشگاه اسلامی غزه و سایر جنایاتی که توسط رژیم نامشروع و نژادپرست صهیونیست که فجیع ترین جنایات را در حق مردم مظلوم فلسطین روا می دارد اعلام داشته و همچنین تمامی آزادگان جهان را برای محکوم نمودن این عمل غیر انسانی شیاطین و قدرتهای استکباری و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و غزه و حل ریشه ای مسئله اشغال قدس شریف دعوت می نمائیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.