کشف ۱۸ تن موادمخدر در اجرای طرح آرامش در شهر

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سردار ایرج کاکاوند گفت: طرح آرامش در شهر با شعار شهری عاری از معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر به مدت یک هفته از ۴ لغایت ۱۱ مهرماه با بهره‌گیری از تمام توان و استعداد درون و برون سازمانی به طور همزمان و سراسری در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همزمان با بازگشایی مدارس برابر تأکیدات سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر پاک سازی چهره شهرها از حضور خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر و نیز در راستای ارتقا میزان رضایتمندی شهروندان، برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و پاک سازی نقاط آلوده سراسر کشور از حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در قالب طرحی با عنوان آرامش در شهر به عنوان یکی از اولویت‌های مأموریتی و پیش دستانه، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کاکاوند گفت: از زمان اجرای طرح آرامش در شهر با تلاش و مجاهدت شبانه روزی همکارانم در رده‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور بیش ۲ هزار و ۷۶۰ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در معابر عمومی شناسایی، دستگیر و جمع‌آوری شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۸۰۰ خرده فروش مواد مخدر و بیش از ۲۰ هزار و ۸۰۰ نفر معتاد متجاهر هستند.

وی افزود: در مدت زمان اجرای یک هفته‌ای طرح آرامش در شهر علاوه بر انهدام ۵۶ باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری بیش از ۱۲ هزار سوداگر مرگ، بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سردار کاکاوند با تاکید بر تداوم اجرای این گونه طرح‌ها در راستای برقراری و تأمین امنیت و آرامش گفت: از عموم مردم درخواست دارم هر گونه اطلاعات و اخبار خود در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.