عمده مراجعات مرکز ۱۹۷ مربوط به پیامک ناظر یک بود

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار عباسعلی محمدیان، در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولین فرماندهی انتظامی پایتخت گفت: مرکز ۱۹۷ برای بررسی و دریافت گزارشات شهروندان درباره عملکرد پلیس است.

وی افزود: آن دسته از اقدامات پلیس که شهروندان تقدیر و تشکر می‌کنند و یا درباره عملکرد همکاران، انتقاد یا شکایت دارند و همچنین محلی برای دریافت پیشنهاد شهروندان درباره موضوعات امنیتی سطح شهر تهران است.

سردار محمدیان گفت: به مناسبت هفته فراجا امروز بخش زیادی از شهروندان مراجعه کردند و مشکل عمده مربوط به پیامک‌های ناظر یک بود، ما اگرچه به مناسبت فراجا از جایگاه راًفت اسلامی اقدام کردیم ولی طبیعتاً در آینده به این صورت نیست و این به دلیل مناسبت هفته فراجا بوده است و امیدواریم شهروندان با رعایت قانون دیگر نیاز به مراجعه نداشته باشند.

وی درباره باقی مراجعات و پیامک‌ها افزود: باقی مراجعات مربوط به تخلفات راهنمایی رانندگی و درخواست تخفیف یا اعتراض بوده است. همچنین در حوزه مبارزه با موادمخدر گزارش‌هایی دریافت شد و قول اکید به شهروندان داده شد که در اسرع وقت به این موضوعات رسیدگی می‌شود.

سردار محمدیان در خصوص فضای مجازی و پلیس فتا گفت: معمولاً فضای مجازی یک مرکز فوریت به صورت شبانه روزی دارد و بخشی از جرایمی که اتفاق می‌افتد در طول ۲۴ ساعت دریافت می‌شود و مسئله زمان مهم است به همین دلیل معمولاً کمتر مراجعه کننده در این حوزه داشتیم ولی همکاران ما همچنان در این مرکز حضور داشتند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.