اجرای تونل شهید متوسلیان پس از تصویب شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی گفت: حدود 70 درصد این پروژه در دوره‌های گذشته پیشرفت داشته است و روز گذشته نیز 3/7 کیلومتر از این بزرگراه به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: براساس گفته‌ها  فاز دوم این بزرگراه حدفاصل میدان بهاران تا بهمن ماه سال جاری  به بهره برداری می‌رسد و انتظار داریم ادامه این بزرگراه با انجام تملک‌ها به سمت شمال انجام و  بزرگراه یادگار امام به بزرگراه شهید بروجردی متصل شود.

تشکری هاشمی گفت: انتظار ما این است که در تهران  کریدور شمالی ـ جنوبی ایجاد شود و شهروندان بتوانند از این مسیر تردد کنند تا فشار ترافیک در غرب تهران کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در کنار ساخت بزرگراه‌ها توسعه حمل و نقل عمومی را نیز در دستور کار قرار داده ایم، افزود: ساخت بزرگراه نباید این موضوع را در ذهن ایجاد کند که توسعه حمل و نقل عمومی کُند خواهد شد و در همین راستا به‌زودی اجرای خط 10 مترو  آغاز می‌شود.

تشکری هاشمی با اشاره به احداث تونل شهید متوسلیان گفت: این پروژه از گذشته‌ها مطرح بوده و باید کارهای مطالعاتی و اثرسنجی آن توسط مشاوران تهیه و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد زیرا  قبل از تصویب عملیات اجرایی این تونل آغاز نخواهد شد.

به گزارش خبرآنی، مسیر تونل شهید متوسلیان از میدان سپاه آغاز و تا آزادگان ادامه خواهد داشت و این مسیر حدود 9 کیلومتر خواهد بود. به گفته زاکانی؛ شهردار تهران این تونل در دو طبقه با مشارکت قرارگاه خاتم احداث می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.