کاوه: معصومی باید بماند و برای ایران افتخارآفرینی کند/ قطعاً برای المپیک انتخابی داریم

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره پیشنهادی که اخیرا درباره درخواست آذربایجانی‌ها برای به خدمت گرفتن امیررضا معصومی مطرح شده، اظهار داشت: قبلاً هم چنین مواردی را داشتیم و یک امر متداول در دنیای کشتی است. عده‌ای از کشتی‌گیران در گذشته مهاجرت کردند و تعدادی هم دوتابعیتی شدند و برای دیگر کشورها کشتی گرفتند. آذربایجان سامان طهماسبی و صباح شریعتی را به خدمت گرفت اما من فکر می‌کنم کشتی‌گیری مثل امیررضا معصومی با 19 سال سن باید بایستد و برای کشورش افتخارآفرینی کند.

وی ادامه داد: درست است امیرحسین زارع را داریم که قهرمان سنگین‌وزن جهان است، ولی معصومی یک سرمایه برای کشتی ما است و در بحث رقابتی بهتر است در کشور خودش بماند و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کند.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد فردین معصومی نگران این باشد که باتوجه به قهرمانی زارع، پیش از المپیک برای او و پسرش مسابقه انتخابی برگزار نشود، تصریح کرد: کار طبق چیزی که تعریف شده، پیش می‌رود و حتما انتخابی داریم. همه باید از فیلتر انتخابی بگذرند. درست است که یک امتیاز برای طلای جهانی در چرخه لحاظ شده و قهرمان جهان از مرحله آخر به چرخه وارد می‌شود اما در گذشته هم دیدیم که مرحله آخر مسابقه برگزار شد. اگر قرار باشد کشتی‎‌گیر به واسطه طلای سال گذشته‌اش انتخاب شده قطعی برای مسابقه جهانی بعدی باشد، افت می‌کند. کشتی‌گیران جوان‌تر باید او را به چالش بکشند. قطعاً برای المپیک انتخابی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.