رضایی: درک کار داور برای اخراج محمدی سخت بود/ تمرکز ربیعی روی مسائل فنی است

مهرداد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره پیروزی ذوب‌آهن مقابل شمس آذر قزوین در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی مقابل شمس آذر داشتیم و در نهایت توانستیم برنده شویم. ما برای کسب این موفقیت تمرین و تلاش زیادی انجام دادیم و کسب آمادگی در وقفه لیگ برتر سخت بود. ما دو نیمه متفاوت در این بازی داشتیم، در نیمه اول تیم ما توانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند و در نیمه دوم از گل‌های‌مان به خوبی دفاع کردیم. البته شمس آذر هم در خانه بازی می‌کرد و تلاش زیادی کردند که بازنده از میدان خارج نشوند. خوشحالم که توانستم در این مسابقه پاس گل بدهم و روی عملکرد تیمم تأثیر خوبی داشته باشم. امیدوارم با حفظ روند خوب‌مان بتوانیم دوباره هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که وزش باد روی جریان مسابقه چقدر تأثیر داشت، خاطر نشان کرد: یک فصل فوتبالی در شرایط جوی و هوایی مختلفی برگزار می‌شود. در این بازی هم شاهد وزش باد بودیم که کار را سخت کرد و روی کیفیت بازی تأثیرگذار بود. خدا را شکر با مدیریت جریان مسابقه و تطبیق خودمان با شرایط آب و هوایی، در نهایت توانستیم برنده باشیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اخراج  نادر محمدی بازیکن ذوب‌آهن در نیمه دوم بازی، تصریح کرد: برای ما درک این کارت داور سخت بود. اما به هر حال در نیمه دوم مسابقه، به دلیل اخراج محمدی، فشار زیادی را برای پُر کردن جای خالی هم‌تیمی‌مان تحمل کردیم، اما با خواست خدا و زحمات بچه‌ها در نهایت نتیجه به نفع ما شد. باید در بازی‌های بعدی بیشتر دقت کنیم، که ممکن است برای‌مان گران تمام نشود.

رضایی در پاسخ به این سؤال که چرا ربیعی در نشست خبری از خبرنگاران ناراحت شد و مسئولان شمس آذر بابت واکنش وی رو به نیمکت حریف، ناراحت شدند، گفت: پاسخ به این سؤال در حیطه وظایف من نیست، اما با توجه به سابقه همکاری که با آقای ربیعی دارم می‌دانم که مربی باشخصیت و بدون حاشیه‌ای است و تمرکزش روی مسائل فنی. مربی که ساعت‌ها زحمت کشیده است وقتی تیمش نتیجه بگیرد، طبیعتاً از به ثمر نشستن زحماتش خوشحال می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وقفه‌های متوالی لیگ برتر چه تأثیری روی روند این رقابت‌ها دارد، یادآور شد: به هر حال لیگ این فصل چندین بار تعطیل شده است و این موضوع کار بازیکنان را برای حفظ آمادگی سخت می‌کند، اما در نهایت تمرکز تیم ما روی کسب نتایج مناسب و حفظ آمادگی متناسب با شرایط و بضاعت تیمی‌مان است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.