دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در خصوص این خبر توضیح داد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز و پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی توسط فردی در یک دفتر کار در فلکه اول صادقیه تهران عوامل این پلیس، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم با همکاری چند تن از همدستانش از سال ۱۳۹۶ الی ۱۴۰۱ به خرید و فروش غیر مجاز ارز پرداخته است و روزانه به طور میانگین ۲ هزار الی ۲ هزار و ۵۰۰ دلار خرید و فروش ارز انجام می داده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: ادامه تحقیقات پلیسی و استعلام‌های انجام شده مشخص شد متهم از دلالان ارزی است و حجم معاملات ارزی وی بیش از ۳۳۴ هزار و ۶۹۳ واحد ارز معادل ۱۶۴ میلیارد ریال است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی و پی جویی های انجام شده متهم برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی و دستگیری سایر همدستان متهمان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ افشاری، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.