پوشش زنده بازی‌های آسیایی| حذف خدابخشی از مسابقات کاراته/ صعود گلیج به یک چهارم نهایی/ برتری اکبرپور در دور نخست تصاویر

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، روز  چهاردهم بازی‌های آسیایی هانگژو امروز شنبه پانزدهم مهرماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج لحظه به لحظه نمایندگان ایران در روز چهاردهم مسابقات به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

مجتبی گلیج ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در دور نخست و از مرحله یک‌هشتم نهایی ، مقابل «ماگومد ابراگیموف» از ازبکستان رفت و با نتیجه 13 بر 7  پیروز شد و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت.

جوجیتسو:

در رقابت‌های وزن 84- کیلوگرم جوجیتسو، علی(سهیل) اکبرپور در نخستین‌ترین دیدار به مصاف حسین الرشید از اردن رفت و در مقابل حریف خود به برتری دست یافت تا حریف نماینده قرقیزستان در مرحله بعد شود.

کاراته , بازی‌های آسیایی , کشتی ,

کاراته:

** در رقابت‌های وزن 55- کیلوگرم بانوان، فاطمه سعادتی در گام اول با نتیجه 6 بر صفر از سد ساکی وونگ از ماکائو گذشت تا در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار نمایندگان چین تایپه و ویتنام برود.

وی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تسوی پینگ کیو دارنده مدال طلا و نقره آسیا و طلای بازی‌های آسیایی 2014 از چین تایپه رفت و با نتیجه 4 بر صفر مغلوب حریف خود شد. در صورت صعود کارته‌کا چین تایپه به دیدار نهایی، سعادتی شانس حضور در جدول شانس مجدد را خواهد داشت.

کاراته , بازی‌های آسیایی , کشتی ,

**در وزن 84- کیلوگرم کاراته بازی‌های آسیایی مهدی خدابخشی در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 مقابل آندو دائیکی از ژاپن شکست خورد. با توجه به شکست 6 بر صفر نماینده ژاپن مقابل حریف اردنی، مهدی خدابخشی هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

کاراته , بازی‌های آسیایی , کشتی ,

نمایندگان ایران در روز چهاردهم مسابقات در رشته‌های کاراته، سنگنوردی، جوجیتسو، کشتی آزاد، شطرنج، کبدی، واترپلو و وزنه‌برداری به مصاف رقبای خود می‌روند.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.