اجرای ۹۷۰مورد طرح امنیت اجتماعی در دامغان/ پاتوق معتادان جمع شدند

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب چهارشنبه در جلسه نشست خبری با حضور سرویس‌خبریان و اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته این نیرو کوشید تا در قالب برنامه‌های مختلف امنیت را به شهروندان هدیه دهد، ابراز داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و با هر فرد یا گروهی که آن را خدشه‌دار کند قطعاً به طور جد برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای همین مأموریت ذاتی پلیس ۹۷۰ مورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان دامغان به اجرا در آمد، افزود: هدف از اجرای این طرح پاکسازی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، پاساژها و اماکن عمومی از وجود معتادان متجاهر است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه با دستور مقام قضائی ۱۷۵ مورد پاتوق معتادان متجاهر جمع‌آوری شده است، ابراز داشت: در این طرح‌ها با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد و همگی دستگیر شدند.

عرب بابیان اینکه در راستای حمایت از تولید داخل با هرگونه مصادیق قاچاق کالا به طور جد در دامغان برخورد شده است، تصریح کرد: ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در دامغان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان کاهش داشته است، افزود: تصادفات منجر به فوت نیز با کاهش ۴۱ درصدی مواجه بوده است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.