رژیم صهیونیستی ارائه کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین را بررسی می‌کند

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که تل‌آویو در حال بررسی ارائه کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین بنا به درخواست دولت آمریکاست.

به گزارش خبرآنی، رژیم صهیونیستی ارائه کمک‌های اقتصادی به تشکیلات خودگردان فلسطین را از طریق کاهش ۵۰ درصدی مالیات بر سوخت شروع کرده است. این مالیات به جای سه درصد که در توافق‌های اقتصادی قبلی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات لحاظ شده بود، اکنون ۱.۵ درصد است.

انتظار می‌رود با این اقدام سالانه ۲۲ میلیون دلار به خزانه تشکیلات سرازیر شود.

روزنامه «یسرائیل هیوم» نوشت، اقدام دیگری که در حال بررسی است افزایش تعداد مجوزهای کاری است که رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های کرانه باختری و نوار غزه می‌دهد تا برای کار وارد اراضی اشغالی شوند.

یسرائیل هیوم نوشت، رژیم صهیونیستی نقل و انتقالات مالیاتی جمع آوری شده به نمایندگی از تشکیلات خودگردان فلسطین را تاکنون در سال ۲۰۲۳ افزایش داده است. اقدامات دیگری که اخیرا مورد بحث قرار گرفت تصویب یک منطقه صنعتی جدید در ترقومیا نزدیکی شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری است؛ اقدامی که مدت‌ها توسط مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شد. به علاوه ساعات کار در گذرگاه مرزی النبی/ملک حسین با اردن تمدید شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ماه‌ها پیش تصمیمی برای کاهش مالیات بر سوخت تشکیلات خودگردان فلسطین گرفت و به بهانه تعهد نتانیاهو با دولت آمریکا، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی راست افراطی آن را تصویب کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.