تشدید حملات پهپادی ارتش سودان به پایگاه‌های نیروهای واکنش سریع در خارطوم

ارتش سودان با استفاده از پهپاد، حملات خود علیه پایگاه‌های نیروهای واکنش سریع در خارطوم را تشدید کرد.

به گزارش خبرآنی، خبرنگار شبکه خبری روسیا الیوم امروز سه‌شنبه گزارش داد، پهپادهای ارتش سودان برخی اهداف نیروهای واکنش سریع واقع در شرق رودخانه نیل را بمباران کرده و بر اثر این حملات ستون‌هایی از دود در اطراف محل بلند شدند.

همچنین یک فروند پهپاد ارتش سودان پایگاه‌های نیروهای واکنش سریع در اطراف بازار عربی شهر خارطوم و منطقه الریاض در شرق این شهر را هدف قرار داد.

با تداوم درگیری‌ها میان دو طرف سودانی و بمباران متقابل، ارتش سودان امروز محل تجمع نیروهای واکنش سریع در ورودی پالایشگاه نفت الجیلی در شمال شهر خارطوم بحری را هدف قرار داد.

شهر نیالا در اقلیم دارفور نیز شامگاه دوشنبه شاهد درگیری‌هایی در اطراف فرماندهی ارتش در مرکز این شهر بود که با استفاده از انواع سلاح‌ها انجام شد و همینطور شمال این شهر نیز هدف بمباران توپخانه‌ای قرار گرفت.

ارتش سودان در این خصوص اعلام کرد که شدیدترین حمله نیروهای واکنش سریع را از چند محور دفع کرد، اما این نیروها درباره درگیری‌ها اظهارنظری نکردند.

همچنین در شهر زالنجی در استان دارفور مرکزی درگیری‌هایی میان دو طرف شکل گرفت.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد، بخش بهداشت و درمان اقلیم دافور تقریبا فروپاشیده وهمزمان با افزایش موارد ابتلا به مالاریا، چند بیمارستان شهر نیالا تعطیل شده و مردم به مراکز بهداشتی داخل محله‌ها مراجعه می‌کنند که تنها خدمات اورژانسی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.