مرفاوی: اختلافات ادامه داشته باشد، یا نکونام باید برود یا خطیر/ استقلال بازیکن نگیرد کار سختی خواهد داشت

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره اختلافات چند ماه اخیر علی خطیر و جواد نکونام و اینکه گفته می‌شود علیرضا دبیر آنها را آشتی داده است، گفت: من هم این خبر را در رسانه‌ها خواندم، ولی ما نمی‌دانم در آن جلسه چه اتفاقاتی رخ داده است، با این حال امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود استقلال باشد، چون این تیم یک فصل طولانی و مهم را در پیش دارد. اختلاف مدیرعامل و سرمربی اصلاً خوب نیست و اگر این موضوع ادامه‌دار باشد قطعاً یا باید سرمربی از استقلال برود یا مدیرعامل باشگاه.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: به هر حال خواسته‌های جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال، به مسائل فنی مربوط می‌شود و او می‌خواهد استقلال موفق باشد. اگر مدیرعامل نمی‌تواند خواسته‌های هواداران و کادر فنی را برآورده کند، همان بهتر که برود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا آبی‌پوشان می‌توانند امسال برای قهرمانی در لیگ برتر با پرسپولیس و سپاهان رقابت کنند؟»، گفت: نکونام قبل از اینکه فصل شروع شود چند بازیکن را می‌خواست که آنها  جذب نشدند و حتی بعد از شروع فصل هم باشگاه نتوانست برخی از بازیکنان موردنظر کادر فنی را جذب کند. اگر استقلال می‌خواهد با رقیبانش تا آخر لیگ بجنگد نیاز به تقویت دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال یادآور شد: شما می‌بینید که رقیبان استقلال چگونه هزینه کردند و چه بازیکنانی را گرفته‌اند. من فکر می‌کنم اگر استقلال بازیکن نگیرد کار سختی برای قهرمانی خواهد داشت. البته منظورم این نیست که قهرمانی غیرممکن است، ولی استقلال برای رسیدن به جام باید بازیکن بگیرد. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.