فلورنتینو پرس هم از بازیکن جیرونا عذرخواهی کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از نشریه اسپورت، مصدومیت پورتو بال تیم فوتبال جیرونا در بازی یکشنبه این تیم برابر رئال مادرید بر اثر تکل خطرناک ناچو فرناندس آنقدر دلخراش بوده که نه تنها مدافع و کاپیتان رئالی‌‌ها بلکه رئیس این باشگاه فلورنتینو پرس را هم مجاب به عذرخواهی از بازیکن آسیب‌دیده کرده است.

طبق گزارش رادیو کادناسر اسپانیا، پرس پس از مصدومیتی که منجر به انتقال بازیکن به بیمارستان شد، با هماهنگی با باشگاه جیرونا با شخص پورتو تماس تلفنی گرفته است و ضمن جویا شدن وضعیت سلامت او، بابت ضربه سنگینی که کاپیتان کهکشانی‌ها به او زد عذرخواهی کرد.

 

در نتیجه تکل سنگین ناچو که باعث اخراجش شد و احتمال دارد به محرومیتی بیش از یک جلسه برای او منجر شود، پورتو از ناحیه عضله کشاله ران دچار آسیب شده است. با این حال صرف‌نظر از اتفاقی غیرمنتظره، او برای مدتی طولانی خانه‌نشین نخواهد بود.

در همین حال در مورد ناچو فرناندس که تکلش در گزارش داوری مصداق اعمال نیروی فیزیکی بیش از اندازه در جدال برای تصاحب توپ بوده است، این احتمال وجود دارد که به خاطر خشونت‌‌‌آمیز نبودن ماهیت ضربه وارد شده به بازیکن جیرونا، مجازاتی سنگین وضع نشود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.