همکاری سازمان ثبت و شرکت ایران خودرو در راستای صیانت از حقوق عامه و ثبت طرح‌های صنعتی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با مدیر عامل شرکت ایران خودرو بر راهکارهای ایجاد مسیر سبز جهت حمایت از تولید و ارتقاء کیفیت قطعات و حمایت‌های حقوقی مالکیت معنوی از طرح‌های صنعتی و علائم تجاری تاکید کرد.

به گزارش خبرآنی به نقل از قوه قضاییه،  حسن بابایی در دیدار با علیمرادان عظیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اشاره به اینکه رئیس قوه قضاییه همواره بر حمایت از تولید تاکید دارند، گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین سازمان ثبت و ایران خودرو مطمئنا فصل جدیدی در حمایت از تولید و ارتقای کیفیت قطعات و حمایت‌های حقوقی مالکیت معنوی از طرح‌های صنعتی و علائم تجاری دارد.

بابایی با بیان این مطلب که ایران خودرو شرکتی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش موثری در اشتغالزایی و تولید در جامعه دارد، گفت: باید به این شرکت، نگاهی متمایز از سایر شرکت‌ها داشت و ایجاد کارگروه مشترک در راستای صیانت از حقوق عامه و ارتقای کیفیت تولید، نقش مطلوبی در شناسایی محصولات دولتی و آرامش خاطر جامعه دارد.

وی گفت: سازمان ثبت با شتاب در امر هوشمندسازی در حرکت است که این امر کمک شایانی در سرعت بخشی در بسیاری از فرآیندهای ثبتی دارد.

در ادامه مدیر عامل شرکت ایران خودرو ضمن تقدیر از همراهی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با این شرکت و حمایت‌های حقوقی مالکیت معنوی از طرح‌های صنعتی و علائم تجاری در جلوگیری از تولید قطعات بی کیفیت خودرو، افزود: ۶۵۰ شرکت قطعه ساز با این شرکت همکاری دارند و نیازمند همراهی مالکیت فکری در حمایت از تولید قطعاتی که پلتفرم آن متعلق به ایران خودرو است، هستیم.

در انتها مقرر شد که با ایجاد مسیر سبز و تسهیل و تسریع در ثبت طرح‌های صنعتی و علائم و قطعات تجاری به زودی تفاهم نامه مشترکی فی ما بین سازمان ثبت و شرکت ایران خودرو در این زمینه و در حمایت از ثبت شرکت‌های تجاری، وصول معوقات بانکی و تثبیت اراضی و املاک این شرکت منعقد شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.