اسکندانی: سختی زیادی کشیدیم و ما تلاش خودمان را کردیم/ مجللی: با هر کم و کاستی که بود به مدال رسیدیم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، در ادامه رقابت‌های فینال آب‌های آرام بازی‌های آسیایی، امروز دوشنبه عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانوی دو نفره 500 متر مردان به مصاف رقبا رفتند. مجللی و اسکندانی در مصاف با حریفانی از اندونزی، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، کره، ویتنام و هند با زمان 1:57.882 دقیقه سوم شدند و مدال برنز رقابت‌ها را به دست آوردند.

عادل مجللی در این مورد اظهار داشت: مسابقات سختی بود. این ماده رشته المپیکی است. ما نقاط ضعفی داشتیم که روی آنها کار کردیم. به همراه مربی و فدراسیون، سختی زیادی کشیدیم و مدت‌ها دور از خانواده بودیم. ما تلاش خودمان را کردیم و در دور مقدماتی قایق چهارم بودیم. با تمرکزی که کردیم و صحبت‌هایی که بین ما دو نفر انجام شد و اعتمادی که به هم داشتیم توانستیم به مدال برسیم. این مدال را در درجه اول تقدیم می‌کنم به مردم ایران و سپس به فدراسیون قایقرانی.

کیا اسکندانی در مورد رقبای ایران گفت: رقیبان ما از ازبکستان، قزاقستان و ژاپن بودند که همه آنها عنوان‌دار هستند. ازبکستان طلای زیر 20 سال جهان را دارد. ژاپن سهمیه المپیک گرفته و قزاق‌ها هم در مسابقات جهانی سهمیه گرفته‌اند. رقابت سختی بود و با هر کم و کاستی که بود توانستیم به مدال برسیم. فدراسیون هم با وجود اینکه از بیرون کمک زیادی دریافت نکرد، حمایت کاملی از ما کرد. من هم این مدال را به مردم و خانواده‌ام و هر کسی که در این مسیر به من کمک کرد، تقدیم می‌کنم.

مجللی در پایان تصریح کرد: فدراسیون برنامه خوبی برای کسب سهمیه المپیک توسط ما دارد. اعتمادی دو طرفه باعث این مدال شد. کاری را شروع کرده‌ایم و با هم به پایان می‌بریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.