ضرورت ایجاد شبکه‌هایی برای نشان دادن مطالبات واقعی زنان

به گزارش سرویس‌خبری مهر، انسیه خزعلی، معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید که با حضور زنان رسانه‌ای بیش از ۴۰ کشور جهان در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ایران از هزاران سال پیش به علم و هنر شناخته شده و با ورود اسلام جان تازه‌ای پیدا کرد. تلفیق تمدن ایرانی و اسلامی بالندگی افزون فرهنگ و هنر ایران را داشت و آثار زنان را در این زمینه‌ها شاهدیم.

وی افزود: کشورهای غربی همواره تلاش کرده با جنگ‌های سخت و نرم هویت کشور ایرانی اسلامی را به چالش بکشند ولی مردم و زنان کشور نگذاشتند به اهداف خود دست یابند.

خزعلی بیان داشت: امام خمینی به زنان پیشگامی آموخت و در نهضت انقلاب اسلامی مقدم بودند.

معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور ادامه داد: زنان رسانه‌ای ایران استوار ایستاده و همچون ابوعاقله حرکتی را ایجاد کرده که حتی دشمن از پیکر آنها می‌ترسند.

وی با اشاره به نقش خانواده و لزوم حمایت از آن گفت: ضرورت دارد زنان رسانه‌ای و تبیین گر شبکه‌هایی برای نشان دادن مطالبات واقعی زنان تشکیل دهند.

خزعلی با تاکید بر اینکه خانواده باید دستور کار جهانی باشد و موضوع خانواده و زن نباید بازیچه سودجویان قرار نگیرد، خاطر نشان کرد: زنان برای منافع همه بشریت می‌توانند روشنگری کنند و زنان قوی از حق در برابر باطل دفاع خواهند کرد.

خبر در حال تکمیل است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.