فلسفه تشکیل بسیج ادارات کاهش بروکراسی بود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شب خاطره‌ها که با تلاش مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: جوانان امروز کم از جوانان زمان دفاع مقدس ندارند و باید قدر جوانان برومند ایران اسلامی را بدانیم.

وی  با اشاره به اینکه، وزارت راه و شهرسازی بیش از 500 شهید، 10 هزار ایثارگر و دو هزار جانباز در دوران دفاع مقدس داشته است، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه‌ای پرافتخار در دوران دفاع مقدس است.

بذرپاش بر کاهش بروکراسی در نظامات اداری تاکید کرد و افزود: یکی از فلسفه‌های تشکیل بسیج در ادارات، کاهش بروکراسی و افزایش روحیه ایثار و از خودگذشتگی بوده که باید در این مسیر گام برداریم. یکی از مأموریت‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت به آنهاست که باید با مجاهدت به این امر مهم سرعت ببخشیم.

وزیر راه و شهرسازی تمدن سازی را از جمله رویکردهایی برشمرد که در وزارتخانه در حوزه معماری و شهرسازی امکان تحقق دارد.

بذرپاش با اشاره به وجود نمادهای متعدد معماری و شهرسازی تمدن ساز در کشور همچون نقش‌جهان گفت: در این دوره مصمم به تقویت این دیدگاه هستیم. یکی از مهم‌ترین و کم‌سابقه‌ترین کارهایی که در موضوع تولید مسکن سیاستگذاری و انجام شد، تامین زمین بود که در این خصوص موفق عمل کردیم. تلاش می‌کنیم امسال و سال آینده میزان قابل توجهی زمین را به متقاضیان واجد شرایط واگذار کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.