ملی‌پوش شنا: رکوردم در بازی‌های آسیایی قابل قبول بود

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، مهرشاد افقری ملی‌پوش شنای 50 متر پروانه ایران درباره عملکرد خود در بازی‌های آسیایی گفت: من تلاشم را کردم و در گروه سختی که قرار داشتم، با زمان 24.67  ثانیه که برای من که ابتدای راه هستم، رکورد قابل قبولی بود. البته رقابت‌ها اینجا در بازی‌های آسیایی سطح بسیار بالایی دارد. من هم اگر چه در گروهم ششم شدم، اما نتوانستم جواز حضور به فینال را کسب کنم.

وی در خصوص حضور رقبای قدرتمند در گروهش عنوان کرد: در گروه من شناگران خوبی حضور داشتند، اما قهرمان جهان و المپیک نبودند، اما در مجموع شنا در آسیا با حضور شناگران قدرتمند چینی و کره ای و قزاقستانی همیشه سطح بالایی دارد. اینجا برای چهارمین بار در تاریخ بعد از شناگران آمریکا، برزیل و رومانی، شناگر چینی رکورد شنای 100 متر کرال سینه دنیا را شکست که فکر می‌کنم همین مسئله به تنهایی بیانگر سطح بالای رقابت‌های شنای بازی‌های آسیایی است.

ملی‌پوش شنای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو تصریح کرد: من 21 سال سن دارم و تازه ابتدای راه هستم. شش هفته دیگر در کشور فیلیپین مسابقات رده سنی آسیا را پیش‌رو دارم. امیدوارم بتوانم ناکامی بازی‌های آسیایی هانگژو را در فیلیپین جبران کنم. پرونده این بازی‌ها برای من بسته شد، اما قطعا یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین تورنمنت‌هایی خواهد بود که در آن به آب زدم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

رکوردم آسیایی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.