رضایی: مدال برنز، کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستم کسب کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، متین رضایی عضو تیم ملی تکواندو درخصوص کسب مدال برنز در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: خوشبختانه پرونده این بازی‌ها برای من با کسب مدال برنز بسته شد، هر چند به بیشتر از آن فکر می کردم اما به هر حال این کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستم کسب کنم.

تکواندو کار وزن 68- کیلوگرم ادامه داد: خیلی آماده بودم اما مصدومیت‌هایی که از قبل داشتم، مانع از این شد که بتوانم طرح‌های را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودم، عملی کنم و در واقع نتوانستم صد درصد آن‌ را اجرا کنم.

وی در مورد اینکه در ثانیه‌های پایانی موفق شد مدال برنز خود را قطعی کند، گفت: بله، مسابقه همین است. ورزش جنگ ثانیه‌ها و صدم ثانیه‌هاست. درست همان‌طور که در ثانیه‌های طلایی مدال برنز خودم را قطعی کردم، در نیمه نهایی هم در ثانیه‌های پایانی امتیاز دادم و  از صعود به فینال باز ماندم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: از سکو که پایین می‌آیی، دیگر همه چیز تمام شده و باید خودت را برای هدف بعدی امتحان کنی. این مسابقات هم برایم تمام شد و حالا باید خودم را آماده رقابت‌های گرندپری کنم که دو هفته دیگر است؛ مسابقاتی که اهمیت بالایی دارد و رقابت در آن دشوار است و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.