پناهی: اگر مصدوم نمی‌شدم، شانس مدال داشتم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، مینا پناهی که پس از اجرای فرم روز گذشته در بازی‌های آسیایی هانگژو دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شد، در مورد آخرین وضعیت جسمانی‌اش، اظهار داشت: روز گذشته اواسط اجرای فرم نانچوان پس از پرش هنگام فرود دچار آسیب‌دیدگی شدم و متاسفانه پس از آن قادر به ادامه مسابقه نبودم.

ملی پوش تالو بانوان ایران ادامه داد: پس از این اتفاق کادر پزشکی مسابقات و مسئولان فدراسیون ووشو هماهنگی های لازم را انجام دادند و به بیمارستان رفتیم و ام آی ار دادم و کارهای درمانی را پیگیری کردیم.

مینا پناهی  با بیان اینکه فعلا اعلام کردند که تا حد ممکن فعالیت‌های ریکاوری را در دهکده ورزشکاران بازی‌های آسیایی انجام دهم، گفت: فعلا قرار بر این شد تا زمانی که در وضعیت متعادلی قرار گرفتم کار را پیش ببرم و پس از آن در تهران ادامه روند درمانی را پشت سر بگذارم.

او در خصوص اینکه گفته می‌شود رباط پاره کرده است، توضیح داد: هنوز کسی جواب قطعی به بنده نداده اما تشخیص‌ها متفاوت است و گفته‌اند زانویم فعلا ملتهب است و ابتدا باید التهاب کاهش یابد و پس از آن نظر تخصصی نهایی را اعلام کنند.

ملی پوش تالو بانوان ایران در پاسخ به اینکه آیا اگر دچار مصدومیت، نمی‌شد شانس کسب مدال داشت یا خیر؟ گفت: به شخصه فکر می‌کنم اگر دچار مصدومیت نمی‌شدم شانس کسب مدال داشتم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

پناهی مصدوم داشتم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.