خسرونژاد: بهترین نتیجه تاریخ ژیمناستیک ایران را کسب کردم/ خیرخواه: رتبه‌های نمایندگان ایران فوق‌العاده بود فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، محمدرضا خسرونژاد ملی‌پوش ژیمناستیک ایران پس از پایان رقابت‌های فینال 6 اسباب بازی‌های آسیایی اظهار داشت: مسابقات فینال بسیار سنگین و فشرده بود. یکی از جذاب‌ترین مسابقات بخش هنری همین رقابت‌ها است و خوشبختانه موفق شدم بهترین نتیجه تاریخ ژیمناستیک ایران را کسب کنم‌. پیش از این کسب رتبه هفتمی در فینال 6 اسباب و قهرمان قهرمانان در ژیمناستیک ایران نداشتیم.

وی افزود: انتظارم از خودم بیشتر بود، اما تمامی توان و انرژی خودم را گذاشتم تا یک نتیجه خوب کسب کنم. از کادر فنی که زحمت زیادی برای من کشید، تشکر می‌کنم.

.

همچنین محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در پایان رقابت‌های فینال 6 اسباب اظهار داشت: برای نخستین بار ژیمناستیک ایران 2 نماینده در فینال داشت و برای نخستین بار به مقام هفتم بازیهای آسیایی رسیدیم. ژیمناست‌ها نمایش بی‌نقصی داشتند و بسیار خوب کار کردند.

وی با اشاره به حریفان گفت: ژیمناست‌های چین، کره، ژاپن جملگی قهرمان جهان بودند. با این وجود کسب مقام هفتمی و دهمی توسط 2 نماینده ایران، نتیجه‌ای فوق العاده بود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درباره مسابقات باقی مانده بیان کرد: در مسابقه تک اسباب مهدی الفتی را داریم که اگر بتواند عملکرد خودش را ارائه دهد، قطعا بین 3 نفر نخست خواهد بود. متاسفم که مهدی احمدکهنی دیگر ژیمناست ایران با لغزش کوچک از حضور در فینال بازماند، به ویژه اینکه وی نیز شانس مدال بود و اگر به فینال می‌رسید، قطعاً جزو 3 نفر برتر بود.

.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.