شفقتیان: مشکلم برطرف شد، دیگر نیازی به کمک دوستان نیست/ فدراسیون نسبت به اوضاع پیشکسوتان بی‌تفاوت نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، منوچهر شفقتیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس چندی پیش دچار مشکل مالی بود و در همین راستا انتشار ویدئوهایی از وی که ناچار به چادرنشینی شده بود و با موتور مسافرکشی می‌کرد، موجب ناراحتی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شد. بعد از پیگیری‌های صورت گرفته ظاهراً مشکل وی حل شده است.

منوچهر شفقتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره آخرین وضعیت خود پس از انتشار فیلمی از وی در فضای مجازی، اظهار داشت: چند وقت پیش از جایی که نمی‌دانم فیلم و تصاویری از من منتشر و در آن به وضعیت مالی‌ام پرداخته شد. بعد از عمومی شدن این موضوع افراد زیادی تماس گرفتند و پیگیر وضعیتم بودند که باید از لطف آنها تشکر کنم.

وی افزود: فعلاً در منزل یکی از دوستان مستقر هستم و اعضای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که آقای پروین هم عضو آن هست با من تماس گرفته و گفتند ظرف سه تا چهار روز آینده مشکل مسکنم برطرف می‌شود و از این بابت دیگر مشکلی ندارم. به همین دلیل ضمن قدردانی از دوستان، باید بگویم دیگر نیازی به کمک نیست و زحمت نکشند. از آنجایی که دارای حقوق بازنشستگی هستم با تأمین مسکن مشکلم حل شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در این مدت هیچ‌کدام از مدیران فدراسیون با من تماس نگرفتند، اما به لطف خدا و کمک دوستان مشکل بنده حل شد. از فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم نسبت به وضعیت دیگر پیشکسوتان فوتبال بی‌تفاوت نباشد. خیلی راحت می‌شود با اختصاص درصد کمی از قراردادهای فوتبال به صندوق ضروری پیشکسوتان چنین مشکلاتی را حل کرد. من یکی از پیشکسوتان پرسپولیس را می‌شناسم که با سنی بالا درگیر مسافرکشی با موتور است، اما چون تمایل ندارد نامش را نمی‌گویم. یا یکی از بازیکنانی که 12 سال در پرسپولیس سابقه بازی دارد این اواخر با پیکان مسافر‌کشی می‌کرد. این موارد چیزی جز تحقیر پیشکسوت نیست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.