دعوت عزیزی از رئیس فدراسیون جهانی برای سفر به ایران

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی که با دعوت فدراسیون جهانی و برای حضور در اجلاس و انتخابات این فدراسیون راهی مکزیک شده است، در حاشیه سفر خود با رؤسای فدراسیون جهانی و برخی از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی دیدار و در خصوص توسعه و ارتقای تنیس کشورمان بحث و تبادل نظر کرد.

عزیزی در دیدار با دیوید هگرتی، انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس فدراسیون جهانی را تبریک و از او برای حضور در ایران دعوت کرد.

در این دیدار میزبانی‌های متعدد ایران از تور‌های جهانی و موفقیت تیم دیویس‌کاپ کشورمان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان در ادامه نشست‌های خود با رؤسای فدراسیون‌های مختلف، با رئیس فدراسیون تنیس آمریکا، استونی، فرانسه و برخی از روسای کشورهای آسیایی دیدار و راهکارهای توسعه این ورزش در ایران را به بحث و تبادل نظر گذاشت.

دیدار با مسئولان آسیایی، نشست با مسئولان دپارتمان‌های ITF جونیور، دپارتمان توسعه و دیویس‌کاپ از دیگر برنامه‌های عزیزی در سفر به مکزیک بود.

در اجلاس فدراسیون جهانی، دپارتمان تور جهانی مردان( فیوچرز) از ایران به جهت برگزاری و میزبانی این رویدادها نام برد، همچنین عزیزی در دیدار با رئیس فدراسیون تنیس آمریکا در خصوص امکان حضور تنیسورهای این کشور در ایران و برگزاری اردوی مشترک تبادل نظر کرد. او در دیدار با رئیس فدراسیون استونی در خصوص میزبانی ایران از این کشور در رقابت‌های گروه 2 ‌جهانی نیز مذاکره کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.