لطف‌الله‌نسبی: بازیکنان شاهکار کردند/ برای مدال در آسیا دورخیز کرده بودیم

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از هانگژو، جمیل لطف‌الله‌نسبی پس از برتری تیم تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: از خیلی وقت قبل برای مدال در آسیا دورخیز کرده بودیم و خوشبختانه اینجا اتفاق افتاد. نشانه‌های این اتفاق از قبل هم بود.

سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز ایران ادامه داد: قبلا خیلی راحت می‌باختیم اما رفته رفته بهتر شدیم و از یک برد و دو برد به چندین پیروزی رسیدیم. هر سه بازیکن امروز عالی بودند و این تاریخ سازی را رقم زدند، حقیقتا فکر نمی‌کردم 3 بر صفر پیروز شویم. پیش‌بینی می‌کردم که 3 بر یک یا 3 بر 2 ببریم.

لطف الله نسبی با اشاره به اینکه تنیس روی میز در ایران پتانسیل بالایی دارد، گفت: متاسفانه حمایت خوبی نمی‌شود و نیاز است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه ویژه کنند و بودجه ما افزایش پیدا کند. کسب رنکینگ و مقام، نیازمند این است که دائم در مسابقات باشیم اما با بودجه‌ای که فدراسیون دارد، سخت است.

وی ادامه داد: تیم ما با امکانات حداقلی تیمی را می‌برد که تمام امکانات برای‌شان فراهم است. با همه این مسائل بچه‌های باغیرت  و باتعصب هستند و این شاهکار را رقم زدند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص بازی نیمه نهایی گفت: بازیکنان ما به خصوص نوشاد با بازیکنان شرق آسیا خیلی خوب بازی می‌کند. از سوی دیگر اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته و امیدوارم مقابل کره جنوبی هم نمایش خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.