تولید و توزیع ۹۰۰ هزار تن آسفالت برای روسازی معابر تهران

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سرهنگ مصطفی زینی‌وند رئیس اداره مهندسی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه آزادگان به طول حدود ۳۶ کیلومتر با عبور از مناطق ۲۲، ۲۱، ۱۸، ۱۹، ۱۶، ۱۵ شهرداری تهران، شمال غرب تهران را به جنوب شرق تهران متصل می‌کند.

سرهنگ زینی‌وند بیان داشت: این بزرگراه به دلیل داشتن نقش کمربندی و حجم بالای تردد شبانه روزی خودروهای سبک و سنگین، ازنظر آسفالت راه دچار خرابی‌های عدیده‌ای شده بود و این نقص راه ضمن آسیب رساندن به سیستم تعلیق (جلوبندی) خودروهای عبوری، زمینه سازی تغییر مسیرهای ناگهانی وسایل نقلیه و متعاقب آن وقوع برخی تصادفات می‌شد.

وی گفت: عملیات بهسازی روکش آسفالت این محور از همان ابتدای امسال در برنامه کاری قرار گرفت و خوشبختانه تاکنون با همکاری خوب صورت گرفته در مقاطع مختلف در این بزرگراه، عملیات تراش و روکش آسفالت صورت گرفته و اجرای این عملیات تا رفع کامل خرابی‌ها تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: یکی از مزایای این دوره از تعویض روکش آسفالت بزرگراه آزادگان نسبت به سنوات قبل، انجام همزمان زیرسازی و روسازی مسیر در برخی مقاطع مشکل دار با بکارگیری ماشین آلات و دستگاه‌های پیشرفته و مجهز به تکنولوژی روز دنیا است که این موضوع سبب دوام و ماندگاری بیشتر بهسازی‌های صورت گرفته خواهد شد.

سرهنگ زینی‌وند در پایان گفت: در کل سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار تن آسفالت تولید و استفاده شده است ولی فقط در شش ماهه اول امسال حدود ۹۰۰ هزار تن آسفالت برای روسازی معابر شهر تهران تولید شده که از این میزان حدود ۳۰۰ هزار تن به معابر بزرگراهی اختصاص یافته است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.