تجاری‌سازی و اخذ استانداردها شرط اساسی رونمایی از فناوری‌های پارک پردیس

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس گفت: تجاری‌سازی، فناوری نوآوری، محصول جدید و آماده ورود به بازار، دارای تاییدیه و استانداردها از جمله شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها برای جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس بود.

به گزارش خبرآنی، احمد عسگری امروز در بیست و یکمین‌ اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، گفت: یکی از ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان تولید فناوری و تبدیل آن به محصول است.

وی افزود: در این میان، معرفی این محصولات به بازار نیز مهم است، زیرا سهولت دسترسی به بازار گشایش‌های زیادی برای گردش مالی آنها ایجاد می‌کند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس درباره جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، گفت: برای انتخاب برترین محصولات و شرکت‌ها فراخوانی منتشر شد و متعاقب آن، ۵۹ شرکت ۱۰۹ محصول را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

عسگری با بیان اینکه برای انتخاب شرکت‌ها شاخص‌هایی را مد نظر قرار دادیم، گفت: تجاری‌سازی، فناوری نوآوری، محصول جدید و آماده ورود به بازار، دارای تاییدیه و استانداردها از جمله شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها برای جشنواره بود.

وی با بیان اینکه برخی از محصولات دارای ویژگی‌های مد نظر بودند، گفت: حوزه‌های سلامت، مکاترونیک و الکترونیک از جمله حوزه‌هایی بودند که شرکت‌ها ذیل آنها به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.