تانک دزدیده‌شده ارتش رژیم صهیونیستی در یک «ضایعاتی» پیدا شد!

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی به نقل از سما، پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقات درباره سرقت یک دستگاه تانک از پادگان آموزشی ارتش این رژیم در نزدیکی محور «الیاکیم» در حوالی «یوکنعام عیلیت» را آغاز کرده است.

بر اساس بیانیه صادره از سوی پلیس رژیم صهیونیستی، شب گذشته پلیس نامه‌ای را از طرف وزارت امنیت داخلی این رژیم پیرامون سرقت یک دستگاه تانک از یکی از پادگان‌های آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.

در پی دریافت این نامه، عناصر پلیس رژیم صهیونیستی عملیات جستجوی تانک به سرقت‌رفته را آغاز کردند و پس از انجام جستجو، این تانک را در یک گاراژ اسقاط و جمع‌آوری ضایعات فلزی در منطقه «نیشر» واقع در نزدیکی «حیفا» پیدا کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که این تانک از کار افتاده و سرقت آن به دلایلی که تحقیقات درباره آن در جریان است، به وقوع پیوسته است.

پلیس رژیم صهیونیستی به وزارت امنیت داخلی این رژیم اعلام کرده که این تانک را پیدا کرده و تحقیقات مشترکی را با پلیس نظامی رژیم صهیونیستی پیرامون این رخداد آغاز نموده است.

گفتنی است سرقت از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی اتفاق تازه‌ای نیست و معمولاً خبرهایی از سرقت سلاح یا مهمات توسط نظامیان صهیونیست از این مراکز نظامی فاش می‌شود، اما سرقت یک تانک با ابعادی این چنین، رسوایی بزرگی برای صهیونیست‌ها به شمار می‌آید.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.