ششمین پویش "مشق احسان" آغاز به کار کرد / اهدای 300000 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد احسان و جمعی از مدیران ارشد ستاد اجرایی ششمین مرحله‌ پویش مشق احسان با هدف توزیع لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در مناطق کم‌برخوردار در کشور اجرایی شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم اظهار کرد: عدالت آموزشی و بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان از سهم مناسب برای تحصیل در همه نقاط کشور بسیار مورد توجه مجموعه ستاد اجرایی است..

علی عسگری افزود: امسال در پویش ملی مشق احسان تعداد 300 هزار بسته لوازم تحریر با مشارکت بیش از 3 هزار گروه مردمی و جهادی، مساجد و با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش بین دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک‌کن، تراش، مداد رنگی، جامدادی، خط‌‌ کش و ... به ارزش ریالی هر بسته حدود 400 هزار تومان است، افزود: تمام اقلام اهدا شده از تولیدکنندگان ایرانی خریداری شده است که زنان سرپرست خانوار مناطق محروم نیز در تولید این اقلام سهم عمده‌ای دارند.

عسگری ادامه داد: در مجموع 120 میلیارد تومان برای اجرای این مرحله از پویش مشق احسان هزینه شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون یک میلیون و 800 هزار بسته لوازم‌التحریر در سراسر کشور توزیع کرده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

300000

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.