۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان به بهره برداری رسید

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری همزمان دو هزار پروژه آموزشی و پرورشی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس جمهور به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه هزینه کرد حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری مطلوب و ضروری برای آینده است، ابراز داشت: نسل امروز آینده فردای این سرزمین را می‌سازد لذا این مهم می‌طلبد تا به بهترین نحو مورد آموزش قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه حضور خیران تحویل پروژه‌های آموزشی را سرعت می‌بخشد، افزود: خوشبختانه در حوزه نوسازی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس و راه اندازی مدارس جدیدالتاسیس، استان سمنان با مشارکت خیران عملکرد بسیار خوبی داشته است.

استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی طی این آئین امروز به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این طرح‌ها از همین سال تحصیلی جدید در اختیار آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار می‌گیرد.

هاشمی فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به فعالان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت استان تبریک گفت و تصریح کرد: برنامه‌ریزی های لازم برای تحقق تأکیدات رئیس جمهور پیرامون افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش و به ویژه مدارس استان در دستور کار است.

وی افزود: در بحث تولید محتوا و ارتباط‌گیری مدیران مدارس با دانش آموزان نیز اقدامات به خوبی برای استان سمنان در حال انجام است.

به گزارش سرویس‌خبری مهر، طی این نشست بالغ بر ۴۰ نفر از مدیران مدارس استان حضور داشتند و پیرامون مدارس بحث و تبادل نظر شد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.