ایرانگردی جهانگردان هندی در مسیر هند به انگلستان

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، جهانگردان هندی که سفر خود را از ایالت گجرات آغاز کرده اند، در مسیر خود به مقصد انگلستان، از بندرعباس وارد خاک ایران شدند.

این گروه ۸ نفره که اعضای آن را یه خانواده به همراه یک گروه مستند ساز تشکیل می‌دهند، سفر خود را با بدرقه وزیر گردشگری ایالت گجرات هند و با دو دستگاه خودرو، شامل خودرو کلاسیک ام جی ۱۹۵۰ و کمپر ون آغاز کردند.

این جهانگردان شب گذشته ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ شارجه در کشور امارات را ترک کرده و از طریق خطوط هوایی و با استقبال گرم مسئولین محلی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان هرمزگان وارد ایران شدند. همچنین خودروهای این تور نیز صبح امروز از طریق مسیر دریایی به بندرعباس رسیدند.

لار، شیراز، اقلید، اصفهان، کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، طی حضور ده روزه خود در ایران، از آنها عبور و از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی مسیر جنوب تا شمال کشورمان، بازدید خواهند کرد.

برنامه‌های متنوعی به منظور استقبال، همراهی و بدرقه در مدت حضور گروه یاد شده در استان‌های مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تدارک دیده شده است.

گروه جهانگردان هندی با عبور از ۱۶ کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار کیلومتری، در لندن پایتخت کشور انگلستان به این سفر پایان خواهند داد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت‌های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با فدراسیون انجمن‌های اتومبیلرانی هند (FIAA)، با انجام اقدامات و هماهنگی‌های لازم، تردد و عبور و مرور آنان در ایران را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.