پایان کار مالخر باقرشهر

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در راستای اجرای سلسله طرح‌های مقابله با مال‌خران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و ظرفیت اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از مال‌خران در محدوده یکی از روستاهای باقرشهر شناسایی و هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در دهم شهریور ماه امسال مأموران به موقعیت مورد نظر اعزام و مشاهده کردند متهم مورد نظر در حال بارگیری اموال مسروقه از یک دستگاه خودرو پژو آردی می‌باشد که به محض رؤیت مأموران سوار خودرو شده و متواری شد که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به متوقف کردن خودرو پس از طی مسافتی اظهار داشت: در بازرسی از از خودرو بیش از ۵ جعبه ابزارآلات ،۲ دستگاه ضبط خودرو و،۵ عدد دستگاه جوش، دریل و بیش از ۵۰ متر کابل برق از وی کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به چند فقره خرید متعدد محتویات مسروقه داخل خودرو به صراحت اقرار و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.