استخدام 7 عنوان شغلی برای کارشناسان دفتر فنی - حسابداری - تاسیسات ساختمانی - ایمنی و بهداشت در یک شرکت پیمانکاری معتبر جهت تکمیل کادر دفتر مرکزی و کارگاه

آرشیو اخبار صنعت نفت

 یک شرکت پیمانکاری معتبر جهت تکمیل کادر دفتر مرکزی و کارگاه خود از کارشناسان دفتر فنی - حسابداری - تاسیسات ساختمانی - ایمنی و بهداشت و ... دعوت به همکاری می نماید.
1- منشی دفتر مرکزی-خانم----حداقل کارشناسی-حداقل 2 سال-مسلط به آفیس، نامه نگاری، هماهنگی جلسات مدیرعامل.

2-کارشناس دفترفنی-آقا/خانم-عمران-حداقل کارشناسی-حداقل 3 سال-مسلط به امور دفتر فنی، صورت وضعیت، صورتمجالس کارگاهی، تدبیر یا تکسا، مناقصات و آنالیز بها، مسلط به فهرست بهای ابنیه و آشنا به فهرست بهای تاسیسات برقی و مکانیکی.

4- کارشناس کنترل پروژه-آقا/خانم-عمران یا صنایع-حداقل کارشناسی-حداقل 2 سال-مسلط به MSP، آشنا با سیستمها و روشها و فرآیندهای مدیریت پروژه.

5- کارشناس حسابداری-آقا/خانم-حسابداری-حداقل کارشناسی-حداقل 5 سال-مسلط به امور مالی، تهیه صورتهای مالی، امور بیمه و مالیات.

6- کارشناس تأسیسات ساختمانی-آقا-مکانیک یا برق یا تاسیسات ساختمانی-حداقل کارشناسی-حداقل 5 سال-مسلط به اجرای تأسیسات مکانیکی و برقی ساختمانهای اداری و مسکونی، آشنا به فهرست بها و صورت وضعیت نویسی.

7- کارشناس ایمنی و بهداشت-آقا/خانم-رشته های مرتبط-حداقل کارشناسی-حداقل 2 سال-مسلط به امور ایمنی و بهداشت و روند اخذ گواهینامه ایمنی از وزارت کار

متقاضیان محترم می توانند رزومه خود را با درج حقوق درخواستی به آدرس ایمیل مندرج در آگهی Asaal.PharmaProject@gmail.com ارسال نمایند.


تلگرام

برچسب‌ها



نظر شما


  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.