خودزنی نیروهای رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس

یک شهرک نشین صهیونیست صبح امروز به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری زخمی شد.

به گزارش خبرآنی،‌ نیروهای رژیم صهیونیستی، یک شهرک نشین را که گمان می‌کردند فلسطینی است، به ضرب گلوله در جنوب نابلس زخمی کردند.

به گزارش القدس العربی، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای اشغالگر به سرعت به سمت محل حضور شماری مظنون که نقاب بر چهره داشتند در نزدیکی شهرک معالیه لیفونا در جنوب نابلس رفتند.

نظامیان صهیونیست، افراد نقاب دار را دنبال کرده و به سمت آنها تیراندازی کردند که یکی از آنها مجروح شد.

به نقل از میدل ایست نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی توضیح داد که پس از تیراندازی مشخص شد یکی از مظنونان، اسرائیلی بوده و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

افزایش تدابیر امنیتی در نابلس

وب‌سایت عبری Ynet روز یکشنبه گزارش داد که ارتش اشغالگر همچنان در جستجوی عامل حمله تیراندازی در حواره است که عصر دیروز دو شهرک نشین را کشت.

به گزارش این سایت عبری، پیشرفت‌هایی در سطح تحقیقات و داده‌های اطلاعاتی وجود دارد؛ اما عامل جنایت هنوز دستگیر نشده است.

این وب‌سایت مدعی شده است که عملیات در حال حاضر در روستای عقربا متمرکز است، زیرا اطلاعاتی وجود دارد که نشان دهنده حضور عامل حمله در آنجا است.

از عصر دیروز شنبه، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به تشدید تدابیر نظامی خود در استان نابلس به ویژه شهر حواره و شهرک‌های اطراف آن ادامه داده‌اند.

این نیروها عملیات خود را در شهر عقربا در جنوب نابلس متمرکز کرده‌اند، جایی که آنها به بسیاری از خانه‌ها، مغازه‌ها و سایر مکان‌ها یورش بردند.

این نیروها عیسی بنی فضل و پسرش محمد را دستگیر کرده و به مقصد نامعلومی بردند.

آنها همچنین به مغازه‌ها در شهر حواره یورش بردند و دوربین‌های مدار بسته را ضبط کردند. همچنین صبح امروز از بازگشایی مغازه‌ها در این منطقه جلوگیری شد.

در حالی که ایست‌های بازرسی در شهر حواره و اطراف شاهد حرکت‌های خودروها است؛ اما در برخی مراکز ایست بازرسی تدابیر امنیتی شدیدی لحاظ شده است.

ماه‌ها است که کرانه باختری شاهد تنش در پی یورش ارتش اشغالگر و تعرضات شهرک نشینان و حملات آنها به روستاها و شهرهای فلسطین است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.