برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه مدیکال هند با حمایت صندوق نوآوری

نمایشگاه مدیکال هند (Medicall; hospital needs expo) از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در دهلی‌نو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنی، در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه مدیکال هند که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در این حوزه می‌پردازند.

مدیریت پسماندهای زیست‌پزشکی، تختخواب، برانکارد، صندلی چرخدار، آمبولانس، اتوکلاو، پرینترهای سه‌بعدی، دفیبریلاتورها، دستگاه‌های دیالیز، تصویربرداری و رادیولوژی، ایمپلنت‌ها، پمپ‌های تزریق، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات آندوسکوپی، معماری بیمارستان، پوشاک بیمارستانی، نرم‌افزار مدیریت بیمارستان، خدمات تست و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، تجهیزات ICU، توانبخشی و فیزیوتراپی، تجهیزات جراحی و تجهیزات تهویه مطبوع از جمله محصولات و خدماتی هستند که در نمایشگاه Medicall  به نمایش گذاشته خواهند شد.

متقاضیان حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه مدیکال هند تا روز دوشنبه، ۳۰ مردادماه جاری فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir  ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۱۵-۶۳۱۰۳۳۶۱-۰۲۱ و ۰۹۳۵۴۳۶۸۵۲۲ (تابان) تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، ظرفیت محدود بوده و تنها ۱۰ شرکت دانش‌بنیان امکان حضور در پاویون را خواهند داشت.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.