آئین اختتامیه دومین دوره مهرواره هوای نو آغاز شد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، آئین اختتامیه دومین دوره مهرواره هوای نو با شعار در «هوای نو هیأت نفسی تازه کنیم» و با عنوان «نقش بانوان در آینده هیأت» هم اکنون با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و برگزیدگان این دوره از مهرواره در تالار وحدت آغاز شد.

بر اساس این گزارش، برگزیدگان در دومین مهرواره هوای نو در حالی وارد سالن تئاتر شهر می‌شوند که با چاووشی خوانی و اهتزاز پرچم هیأت‌ها همراه است. هم اکنون در فضای تالار وحدت با نوای مرحوم محمد علی کریمخانی شعر آمدم ای شاه پناهم بده خط امانی ز گناهم بده طنین انداز است.

در این مراسم پیرغلامان اهل بیت (ع) و مداحان حضور دارند. همچنین پرچم هیئات شرکت کننده در فضای تالار توسط جوانان و نوجوانان به اهتزاز در آمده است.

گفتنی است سوره فاتحه و بخشی از سوره بقره توسط جمع کثیری از قاریان نوجوان مستقر در بالکن تالار قرائت شد و جمع حاضر در این مراسم با همراهی قاریان آیات الهی را قرائت کردند.

در ادامه گروه نمایشی به اجرای نمایش نگاره طاووس پرداختند در این نمایش محور داستان مربوط به آهنگری می‌شد که در عزاداری محرم و صفر متحول شده بود.

همچنین در ادامه این مراسم کلیپی از سخنرانی امام راحل در پخش شد که رهبر کبیر انقلاب در این کلیپ تاکید کردند مؤمنان بیشتر از هر زمان به محرم و صفر اهمیت دهند.

حال و هوای تالار وحدت در غم محرم با دکلمه خوانی مجری برنامه سراسر اشک شد و مجری چنین خواند «باز این چه شورش است که در خلق عالم است و…».

در حال تکمیل…

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.