به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، محمداسماعیل توکلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرآنی مبنی بر نحوه برخورد با مزاحمتهای تلفنی در اورژانس استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته 2 میلیون و 613 هزار تماس با اورژانس استان تهران حاصل شده که از این تعداد 170 هزار مورد مزاحمت تلفنی بوده است.
وی افزود: مزاحمت تلفنی باعث میشود وقت پرستاران تریاژ بابت تماس افرادی گرفته شود که جهت سرگرمی تماس گرفتهاند و افرادی که نیاز به خدمت واقعی دارند پشت خط بمانند. برای جلوگیری از این موضوع ما طرح شکایت کرده و از دادستانی درخواست ورود کردهایم.
رئس اورژانس استان تهران ادامه داد: در کنار مزاحمتهای تلفنی برخی افراد با 115 تماس گرفته و هتاکی و توهین میکنند که شماره این افراد را در اختیار قوه قضاییه قرار دادهایم و بهزودی نتایج برخورد قاطع قضایی را رسانهای خواهیم کرد.
تکمیل میشود...