۸ مدرسه جدید تحویل آموزش و پرورش استان سمنان شد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، حسین رشیدی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه مهر ویژه آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل، بیان کرد: هشت مدرسه از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به مجموعه آموزش و پرورش برای میزبانی از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها مجموعاً ۶۲ کلاس درس خواهند داشت، ابراز کرد: ۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت این هشت مدرسه، هزینه شده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش و مسئول پروژه مهر استان سمنان گفت: پروژه مهر در واقع با شعار «نماز و مدرسه دروازه ورود به تمدن نوین اسلامی» و رویکرد تقویت ایمان و امید بین دانش آموزان به استقبال سال تحصیلی جدید می‌شود.

رشیدی کنگره سه هزار شهید استان سمنان را دیگر رویکرد پروژه مهر ۱۴۰۲ دانست و تاکید داشت: این طرح با هدف تقویت روحیه ایمان دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

وی همچنین درباره آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید هم گفت: ۳۰۹ مدرسه در طرح شهید عجمیان برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز می‌شوند.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان همچنین با بیان اینکه ۱۳۰ نفر آموزگار و ۱۴۶ نفر دبیر و هنرآموز در آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش در سراسر استان استخدام شدند، گفت: حضور این افراد بخشی از کمبود نیروی انسانی ما را رفع می‌کند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.